Wiosna za pasem, dlatego przedstawiam 3 wiosenne sporty

 Wreszcie przyszła do nas, tak oczekiwana przez każdego wiosna. Otóż wiosna to  pora roku, w której wszystko budzi się do życia. W ogródkach zaczynają kwitnąć wiosenne kwiaty, na drzewach pojawiają się pierwsze listki. Również i my z  jej nadejściem jesteśmy pełni energii. Wyczekujemy ładnego, słonecznego dnia, by w końcu wyjść na świeże powietrze i spędzić aktywnie dzień. Jest to okazja, aby popracować nad swoim ciałem, gdyż zapewne po zimie przybyło nam tu i ówdzie  kilka kilogramów.

Mając to na uwadze w tym artykule wymienię 3 wiosenne sporty, które mają przede wszystkim na celu nadać naszym pośladkom jędrności i krągłości, naszej pupie seksownego wyglądu w obcisłych szortach, jak również kostiumie kąpielowym.

 Oto one:

1. JAZDA NA ROWERZE

 Podczas jazdy na rowerze nie tylko spala się tłuszcz zgromadzony na pośladkach, ale również wzmocnieniu ulega mięsień pośladkowy wielki (który odpowiada za prostowanie uda przy pedałowaniu) oraz mięsień dwugłowy uda – który jeśli jest zwarty, podnosi pośladki. Panie, które dużo pedałują, zauważają też wyraźne zmniejszenie cellulitu na swoim ciele. Aby nie rozbudować nadmiernie mięśni ud, warto jeździć w stylu endurance, czyli nastawić się na dłuższą jazdę wytrzymałościową, a nie siłową.

jazda na rowerze

 2.  ROLKI

 W czasie jazdy na rolkach pracują mięśnie ud – zwłaszcza dwugłowy – zatem tak jak w przypadku jazdy na rowerze, pośladki się podnoszą, a pupa – nawet jeśli już „dopadła ją” grawitacja – zaczyna wyglądać lepiej . Aktywizacji ulega też gluteus medius i minimus, czyli mięśnie pośladkowe średni i mały, które nadają pośladkom kształt i podtrzymują je. Dodatkowo jazda na rolkach wyszczupla całe nogi, które potem świetnie będą wyglądać w letniej mini! Nie warto też zapominać o tym, że intensywna jazda na rolkach to spory wydatek energetyczny – zatem przy okazji można zgubić wałeczek tłuszczu lub nawet dwa!

 3. SPACERY

 Wiosną i latem, spacery są szczególnie przyjemne. Podczas spaceru aktywizacji ulega całe ciało, a organizm ulega dotlenieniu. Godzina spaceru dziennie – zwłaszcza w formie szybkiego marszu – pozwala poprawić krążenie w partiach nóg i pośladków, dzięki czemu ulegają one ujędrnieniu.

 Reasumując jazda na rowerze, rolkach i spacery to sposoby na ładne i jędrne ciało.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*