Przykładowe ćwiczenia na jędrny biust

Lato to czas, w którym odsłaniamy większą część ciała, czyli płaski brzuch, ładne nogi, jędrne pośladki oraz zadbany biust. Na biust zwracają uwagę zarówno mężczyźni, jak i kobiety. Panowie chcą sobie popatrzeć, a Panie porównać swoje piersi i się dowartościować lub wręcz przeciwnie zdołować. Z tego też względu ładny i jędrny biust jest tak samo ważny jak płaski brzuch. Aby cieszyć się takim biustem wystarczy kilka prostych ćwiczeń. Dlatego właśnie w tym artykule przedstawię je.

Ćwiczenia na jędrny biust na stojąco:

ĆWICZENIE 1

Stajemy w małym rozkroku, uginamy łokcie pod kątem prostym, a następnie wciągamy ramiona na boki, tworząc jakby literę X. Napinamy mocno mięśnie klatki piersiowej oraz rąk, wytrzymujemy chwilę, a potem rozluźniamy. Ćwiczenie powtarzamy 50 razy.

ĆWICZENIE 2

Nadal stojąc w rozkroku, uginamy ręce i ustawiamy je na wysokości klatki piersiowej, a następnie wyrzucamy 2 razy zgięte łokcie do tyłu, a na trzy prostujemy ręce.Wracamy do pozycji wyjściowej i powtarzamy ćwiczenie 50 razy.

ĆWICZENIE 3

Stojąc w lekkim rozkroku, znów zginamy ręce w łokciach i ustawiamy je prostopadle do tułowia, następnie dociskamy z całej siły do siebie dłonie. Ćwiczymy tak przez 3 minuty, robimy 1 min. przerwy i powtarzamy ćwiczenie jeszcze 20 razy.

ĆWICZENIE 4

Ostatnie ćwiczenia, w którym również stoimy w rozkroku i zginamy ręce w łokciach. Następnie złączamy ze sobą ręce na całej długości i z całej siły dociskamy je do siebie. Ćwiczymy tak przez 3 minuty, robimy 1 min. przerwy i powtarzamy ćwiczenie jeszcze 20 razy.

Jak jasno wynika z powyższego osiągnięcie jędrnego biustu wcale nie jest takie trudne. Wystarczą tylko regularnie i dokładnie ćwiczyć, by już po tygodniu móc zobaczyć pierwsze efekty. Ćwiczenia na jędrny biust są bardzo proste i z pewnością żadna z nas nie będzie miała z nimi problemów.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*